×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بررسی نقطه به نقطه محور پر حادثه ارومیه – سلماس با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

به گزارش عصر سلماس ؛ ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با همراهی فرمانده پلیس راه استان از محور ارومیه به سلماس و بالعکس که یکی از محور های حادثه خیز سطح استان است، بازدید کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی گفت: افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی بویژه ارومیه – سلماس و همچنین افزایش سطح آگاهی کاربران جاده ای باید در اولویت کار راهداران آذربایجان غربی قرار بگیرد.

وی افزود: به منظور ساماندهی نقاط حادثه خیز این مسیر در حوزه راهداری در دستور کار قرار گرفته است و به منظور کاهش تصادفات در آینده نزدیک اقدامات زود بازدهی انجام خواهد گرفت .

دست نشان خاطر نشان کرد: با توجه به بازدید های انجام گرفته از چند نقطه از این محور تصمیماتی اتخاذ شد که سریعا اجرا خواهد شد تا شاهد این چنین تصادفاتی نباشیم

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یاد آور شد: پس از اعمال یک سری اقدامات در این حوزه در سال جاری ۴ دوربین ثبت تخلف نیز در این محور جاگذاری خواهد شد و با اعمال کاهش سرعت در این محور ها امید داریم دیگر نظاره گر ایجاد مشکلات برای هم استانی های عزیز نباشیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.