×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 5 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست هم‌اندیشی جامعه ورزش و جوانان با فرماندار سلماس

به گزارش عصر سلماس؛ این نشست که با حضور ذبیح‌اله کاظمی فرماندار و حبیب‌مظاهر اسماعیل‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سلماس برگزار شد، روسا و نواب روسای هیات‌های ورزشی، منتخبی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و نخبگان ورزشی با شرکت در این نشست در خصوص مسائل و مشکلات پیش روی ورزش شهرستان با فرماندار به گفتگو پرداخته و دغدغه‌های خود را در این حوزه بیان نمودند.

اسماعیل‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان در این نشست گفت: جامعه ورزش و جوانان شهرستان سلماس علاوه بر عرصه‌های ورزشی همواره در تمامی عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش پررنگی را ایفا کرده‌است و در ایام اخیر نیز به همت تلاش‌های قابل توجه فعالان عرصه ورزش شهرستان یک نشاط و همگرایی مثال‌زدنی در جامعه ایجاد شده است، به طوری که پس از کسب هر عنوان و مقامی توسط ورزشکاران سلماسی شاهد موجی از شادی در بین آحاد مردم بوده‌ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز جوانان و ورزشکاران با روحیه جوانمردی و پهلوانی در تمامی عرصه‌ها حضور فعال دارند و در انتخابات پیش‌رو نیز با حضور حداکثری برای سایر اقشار جامعه الگو خواهند بود و همانگونه که در میادین ورزشی برای کشور عزیزمان ایران اسلامی افتخار می‌آفرینند در صحنه انتخابات نیز با لبیک به منویات و فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای افتخار آفرینی خواهند کرد.

سپس هریک از حاضرین مطالبات و دغدعه‌های رشته ورزشی خود را با هدف اعتلای ورزش شهرستان به سمع و نظر فرماندار رساندند.

در این نشست صمیمی، ذبیح‌اله کاظمی فرماندار شهرستان سلماس بعد از شنیدن دغدغه‌ها و درخواست‌های جامعه ورزش و جوانان ضمن تشکر از حضور این عزیزان گفت: اخلاق پسندیده و جوانمردی از ویژگی‌های برجسته ورزشکاران است که این خصلت‌ها برگرفته از سیره زندگی مولا علی (ع) و دیگر ائمه اطهار (ع) است.

کاظمی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: ورزشکاران و جوانان شهرستان سلماس بسیار مستعد هستند و این نیروهای بالقوه برای شکوفا شدن باید مورد توجه و حمایت همه‌جانبه قرار گیرند و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های شهرستان می‌بایست برای رفع مشکلات و کمبودهای هیات‌های ورزشی استفاده شود.

فرماندار سلماس، درخشش و موفقیت ورزشکاران و جوانان در بالارفتن شور و نشاط اجتماعی را موثر و امری واضح دانسته و خلق حماسه‌های متعدد در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی را از خصایص والای این عزیزان برشمرد.

در بخش پایانی نشست هم‌اندیشی، فرماندار به تک‌تک درخواست‌ها و صحبت‌های حاضرین جواب و پیگیری موارد بیان شده را حتمی اعلام کردند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.