×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 8 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیگیری و خرید دستگاه لاپاراسکوپی برای بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس

به گزارش عصر سلماس؛ دکتر ثانی مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس با اعلام این خبر گفت: با حمایت مسئولین استانی و شهرستانی، دستگاه لاپاراسکوپی برای بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس خریداری و به زودی راه اندازی خواهد شد.

دکتر ثانی افزود: دستگاه لاپاروسکوپی برای انجام جراحی های داخل شکم (شامل برداشتن کیسه صفرا ، ترمیم انواع فتق، برداشتن آپاندیس، انواع کیست تخمدان، بای پس معده و … )به روش بسته استفاده می شود.

مدیر شبکه بهداشت به مزایای جراحی به روش لاپاروسکوپی اشاره کرد و گفت: کاهش چسبندگی، کوچک شدن (جای زخم)، کاهش عفونت، کاهش زمان بهبود و برگشت به زندگی عادی از جمله مزایای جراحی با دستگاه لاپاراسکوپی است.

دکتر ثانی در ادامه به افزایش تعداد پزشکان متخصص در سلماس اشاره کرد و گفت: طی یکسال اخیر بیش از ۱۷ متخصص در حوزه های مختلف از جمله گوش حلق و بینی،ارولوژی، قلب، زنان زایمان، مغز و اعصاب که نیاز مبرم شهرستان بود به تعداد متخصصین بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس اضافه شده است.

دکتر ثانی در پایان گفت: با اخذ ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از مقام عالی وزارت به زودی شاهد شروع عملیات بهسازی و تعمیرات بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس خواهیم بود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.