×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 5 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توقیف پراید حامل ۳۱ کیلو هروئین در سلماس

به گزارش عصر سلماس به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ ماموران مبارزه با مواد مخدر سلماس در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک خودرو انتقال و توزیع مواد مخدر را در محور سلماس – ارومیه شناسایی کرده و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر سلماس پس از شناسایی خودرو حمل مواد مخدر آن را توقیف و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بازرسی ماموران از این خودرو ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال که به طور ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو که در امر حمل و نقل مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف و یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار جهانبخش در پایان از مردم شریف استان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.