×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 5 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ملت ایران در حماسه ۹ دی دشمنان را مأیوس کردند

به گزارش عصر سلماس، حجت‌الاسلام ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی یادآور حماسه میلیونی مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی در حمایت از اصل نظام و ولایت‌فقیه است، ملت غیرتمند ولایی دشمن را ناامید کردند.

وی حوادث سال ۸۸ را توطئه طراحی و برنامه‌ریزی‌شده دشمن دانست و گفت: اگرچه ما به این ورشکستان داخل کشور می‌گوییم سران فتنه اما سران اصلی فتنه آمریکا و دیگر کشورهای استکباری هستند که سال‌ها به دنبال فرصتی بودند تا به انقلاب و نظام اسلامی ضربه بزنند اما ملت فهیم، آگاه، دشمن‌شناس و موقعیت‌شناس ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور به‌موقع در صحنه توطئه شوم دشمن را بی‌اثر کردند.

طباطبایی ۹ دی را هم از ایام‌الله دانست و گفت: این روز جزو روزهایی بود که خداوند به برکت حضور مردم، دشمن را ناکام کرد و همه نقشه‌های آن‌ها را به هم ریخت و در آن روز آرامش به ملت بازگشت و انسجام بین امام و امت، استحکام خودش را نشان داد.

وی تصریح کرد: این استحکام از ابتدا وجود داشته و کسی نتوانسته، مؤمن را از امام خودش جدا کند و دشمن تلاشش این بود که با فتنه، جریان پیوستگی امام و ملت را از بین ببرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.