×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار اوصانلو دشمنان را وادار به تسلیم کرد

به گزارش عصر سلماس؛ آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا و فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی هم اکنون با حضور سردار سلامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مسوولان ارشد کشوری و استانی برگزار شد.

سردار حسین سلامی امروز در مراسم تکریم و معارفه سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با بیان اینکه، مردم این استان در حفاظت از ارزش های اسلامی و دفاع از دین پشگام هستند، اظهار کرد: مردم آذربایجان‌غربی، مردمانی هستند که ما آن‌ها را با زیباترین جلوه‌های مهربانی می‌شناسیم.

وی تصریح کرد: صفای باطن، صداقت در وعده و کلام، وفای به عهد، غیرت، تلاش برای نوامیس، کرامت، بزرگی، منزلت و معرفت از جمله سجایای مردم این استان است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: حضور در میان مدیران و مسئولان دلسوز، علما و روحانیون گرانقدر، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح منطقه شمالغرب افتخار بزرگی است که نصیب انسان می‌شود.

سردار سلامی افزود: از‌خود‌گذشتگی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر تفرقه‌افکنی معاندان رمز اقتدار این قرارگاه است که خوشبختانه در برابر دشمنان با اقتدار ایستادگی کرده و اجازه ورود دشمن را به خاک ایران نداده است.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمن پایان یافتنی نیست و به دنبال فرصتی هستند که به دین و نظام و مردم ما آسیب بزنند، تصریح کرد: همه ما می‌دانیم کشورهایی که دارای مرزهای ضعیف بودند نتوانستند از نفوذ دشمن به درون سرزمینشان جلوگیری کنند.

سردار سلامی عنوان کرد: همه ما شاهد هستیم، کشورهایی که مرزهای آن ناامن بوده دچار چه مشکلاتی شده و شهرهایشان تخریب، فرزندانشان یتیم و خانواده‌هایشان متلاشی شده است.

سردار سلامی بیان کرد: امروزه دشمنان جهان اسلام راهبردهای متعددی را برای ضربه زدن به مسلمانان برگزیده اند که نخستین راهبرد آنان ایجاد تفرقه در جهان اسلام و شکستن وحدت و همدلی مسلمانان جهان است.

وی با بیان اینکه سرزمین اسلامی، سرزمین برکت و رحمت است، تصریح کرد: دشمنان با وجود شکست‌های مداوم باز هم از توطئه های خود دست برنداشته است، خود را فریب داده و به آینده مبهم دلخوش کرده است اما بداند ملت ایران روشن و بیدار است و می‌داند چگونه از هویت، عزت، استقلال و آزادی و اسلام دفاع کند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌توانند در مقابل ارامش مسلمانان، اخوت و وحدت آنان ایستادگی کنند.

وی صمن قدردانی از زحمات سردار اوصانلو بیان کرد: سردار اوصانلو با حضور دائمی در مناطق مرزی، دشمن را به تسلیم شدن وادار کرده است.

سردار سلامی تصریح کرد: رزمندگان قرارگاه حمزه با اقتدار و عزت از ایران حراست می‌کنند.

وی بیان کرد: قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) میدان شهادت سرداران بزرگی نظیر شهیدان بروجردی، کاظمی، شوشتری و قهاری‌سعید و دیگر شهدا‌ست و سردار اوصانلو هم به عینه شهید زنده است.

گفتنی است در این مراسم سردار رجبی به جای سردار شهسوار در فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی، سردار خلیل زاده بجای سردار ملکانی در فرماندهی قرارگاه استانی شهید بروجردی و سردار پورجمشیدیان بجای سردار اوصانلو در فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا معارفه می شوند و سردار محمدتقی اوصانلو به سمت فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) سپاه و سردار حبیب شهسواری به سمت مشاور فرمانده کل سپاه و سردار ملکانی به افتخار بازنشستگی نائل شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.