×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

هادی صمدی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از اعضاهای نمونه شورای حل اختلاف سلماس افزود: در پرونده هایی که با صلح و سازش طرفین اختلاف مختومه می شوند، از مطرح شدن مجدد چندین پرونده دیگر در محاکم جلوگیری می شود که این امر بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: مسوولان واحد ارجاع باید به تناسب استعداد و توانایی های اعضای شعب شوراهای حل اختلاف دقت لازم را در ارجاع انجام دهند تا بتوانیم از ظرفیت شورای حل اختلاف در زمینه صلح و سازش استفاده بهینه بکنیم.

وی با اشاره به اینکه 48 درصد پرونده های دادگستری کل آذربایجان غربی در شوراهای حل اختلاف مطرح و رسیدگی می شود، اظهار کرد: در سال گذشته 191 هزار و 585 فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد و 190 هزار و 478 فقره پرونده مختومه شد.

وی افزود: در این مدت 61 هزار و 71 فقره پرونده با همت اعضای شوراها به صلح و سازش منتهی شد که 32 درصد کل پرونده های مختومه را شامل می شوند.

رییس شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی از فعالیت 206 شعبه شهری و 156 شعبه روستایی در استان خبر داد و گفت: قضات شوراهای حل اختلاف جهت سوق دادن رسیدگی ها در این نهاد به یک رسیدگی صحیح واصولی ، شوراها را بیشتر همراهی کنند.

در پایان این مراسم از چهار نفر از اعضای نمونه شوراهای حل اختلاف سلماس با اهدای لوح قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.