×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ادامه تلاش ها برای ارتقای شاخص های عملکرد مجموعه آموزش و پرورش سلماس

به گزارش عصر سلماس؛ ایرج افراسیابی مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید به وضعیت عملکردی شهرستان در بین مناطق ۲۴ گانه استان اشاره کرد و گفت : خداوند را شاکریم که با تلاش های شما مدیران و معلمین گرامی امروز شهرستان سلماس از بابت وضعیت عملکرد در سطح استان دارای رتبه ۵ می باشد و انتظاری که از مجموعه آموزش و پرورش سلماس می رود حفظ این رتبه و ارتقای آن به سمت بالاتر می باشد.

وی افزود : ۲۶ ماه تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن روند آموزشی را با آسیب های مختلفی روبه رو کرد که همه ما با هم فکری هم باید مسیرها و راه حل ها را شناسایی و در بهبود وضعیت موجود قدم برداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در ادامه سخنان خود به حضور مستمر سرگروه های درسی در کلاس های آموزشی برای رفع موانع آموزش اشاره کرد و گفت : حضور سرگروه های آموزشی در کلاس ها برای ایراد گیری و خصومت با همکار نبوده و صرفا برای رفع موانع آموزشی و حل مسائل بازدارنده آموزش بهتر و با کیفیت تر است.

افراسیابی به کنترل دوربین های نظارتی مدارس تاکید کرد و گفت : حفظ سلامت دوربین های نظارتی مدارس جزو وظایف مدیران بوده چرا که در صورت بروز اتفاقات ناگوار در مدارس برای در دست داشتن مستندات کافی به دوربین ها مراجعه می شود که در صورت معیوب بودن آنها مشکلاتی برای هم مدرسه و هم اداره بوجود می آید.

وی به جرم بودن وثیقه گذاری کارت شناسایی اداری یا حکم حقوقی در حل مسائل شخصی پرداخت و گفت : هرگونه استفاده نابجا از مدارک شناسایی اداری در جامعه جرم محسوب شده و طبق قانون با فرد خاطی برخورد صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

خبرنگار : سجاد کاظمی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.