×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ، بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایشان حتی از برخی مسئولان فرهنگی نیز به سبب کم‌کاری گلایه داشته‌اند.

وی تصریح کرد: فرهنگ یک موضوع عام بوده و جامعه در برخی موارد فرهنگی موفق عمل کرده اما متاسفانه در برخی مسائل مثل فرهنگ نماز ناموفق بوده و متاسفانه تعداد افراد نمازخوان از بی‌نماز بسیار کمتر است.

امام جمعه سلماس گفت: در این رابطه امام صادق(ع) فرمود، شفاعت ما به کسانی که نماز را سبک می‌شمارند نمی‌رسد و با توجه به اینکه نماز یک عامل بازدارنده است، بسیاری از هنجارشکنی‌های جامعه از نبود معنویت در جامعه ناشی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت تربیت فرزند در خانواده و توسط پدر و مادر باید شکل گیرد بیان کرد: پس از آن آموزش و پرورش و آموزش عالی، مسئول هستند.

موسوی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات فرهنگی ناشی از مدیریت ضعیف است افزود: متاسفانه مشکل مدیریتی در فرهنگ وجود داشته و باید در این امر از افراد متخصص برای نشر و ترویج آن استفاده شود.

وی اظهار کرد: باید در مقوله فرهنگ، جوانان مومن و متعهد به کارگیری شوند و علاوه بر آن باید پشتیبان ولایت فقیه بود و دست به دست هم داد تا با بصیرت مردمی، بر مشکلات جامعه فائق آییم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.