×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حسین رمزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ماموران انتظامی سلماس در پی گشت و کنترل خودروهای عبوری به دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و اقدام به توقف این خودرو کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از داخل این خودرو مقدار 2 هزار لیتر نفت سفید کشف و توقیف شد و جهت سیر مراحل قانونی بعدی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی سلماس خاطرنشان کرد: در این راستا سه نفر قاچاقچی دستگیر شدند و محموله قاچاق سوخت به مراجع قضائی تحویل داده‌شد.

این مسئول با اشاره به آسیب‌های قاچاق سوخت در استان بر ضرورت همکاری مردم سلماس با ماموران انتظامی این شهرستان تاکید کرد و افزود: مردم در صورت بروز هرگونه مشکلی با پلیس 110 تماس بگیرند.

وی با اشاره به تبعات منفی قاچاق سوخت بر اقتصاد ملی و تولید داخلی، گفت: مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان یکی از اولویت‎های اصلی پلیس در سال جاری است.

به گزارش فارس، پدیده قاچاق موضوعی پیچیده است که به لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تاثیر منفی در هر جامعه‌ای دارد که باید با دقت و جدیت بیشتر به آن توجه شود و همه سازمان‌های مرتبط، باید نیروی انتظامی را در این امر یاری کنند.

پلیس باید با قاطعیت و تمام توان و هماهنگ با سایر دستگاه‌ها با قاچاق مبارزه کند و سایر دستگاه ها نیز وظیفه دارند با زمینه‌های شیوع قاچاق برخوردی ایجابی، سلبی و فرهنگی داشته‌باشند.

قاچاق با در پی داشتن فقر و کاهش فاصله طبقاتی و شکست صنایع داخلی می تواند یک جامعه را به مرز نابودی بکشاند.

خاتمی تصریح نمود: آنچه لازمه مبارزه با این مقوله می‌باشد بحث حمایت از سرمایه‌گذار داخلی و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی در راستای حمایت از تولیدات داخلی، اتکاء به این تولیدات و ممانعت از ورود کالاهای غیرمجاز از طریق مرزهای آبی و خاکی به داخل کشور است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.