×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در آیین این هفته نماز جمعه سلماس با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، امنیت را زیربنای اصلی توسعه جامعه دانست و گفت: امنیت یکی از نیازهای اصلی بشری به شمار می رود و رشد و توسعه هر منطقه در سایه امنیت تحقق می یابد.

وی با اشاره به این که به برکت انقلاب اسلامی و ایثار و جانفشانی شهیدان ، شاهد وجود امنیت مطلوب در جامعه هستیم ، افزود: برای تداوم این امنیت باید همچنان مردم در کنار پلیس فعالیت داشته باشند.
وی بیان کرد: در جامعه ای اگر نظم و امنیت نباشد ، آن جامعه هرگز توسعه نخواهد یافت و به همین علت برای تامین امنیت همه مسوول هستند.
امام جمعه سلماس همچنین گفت: خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه ولایت یک عبادت محسوب می شود و به طور قطع این خدمت در نیروی انتظامی مقدس تر و با ارزشتر است.
حجت الاسلام موسوی همچنین با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: واقعه عاشورا یک حادثه تاریخی نیست بلکه یک واقعیت و یک مکتب و دانشگاهی است که برای بشریت دروس متعدد و ارزشمندی دارد.
وی افزود: عزاداری های ماه محرم باید تنها با هدف ترویج اسلام و احکام الهی برگزار شود تا از عاشورا و دانشگاه محرم بیشترین بهره برداری بشود و عزاداری های امام حسین (ع) باید صادقانه و خالصانه و به دور از مسائل دنیوی و رقابت های کاذب باشد.
خطیب جمعه سلماس با تسلیت به مردم به مناسبت جان باختن مظلومانه حجاج در فاجعه منا افزود: حوادث مختلف عربستان که منجر به جان باختن هزاران نفر از زائران بیت الله الحرام شد ، نشان دهنده بی کفایتی دولت آل سعود در مدیریت حج است زیرا در قرآن آمده که تولیت مسجدالحرام تنها به متقین اختصاص دارد.
وی با بیان این که آل سعود باید در مورد حادثه منا به جهان اسلام پاسخگو باشد ، افزود: حرکت نابخردانه توسط حکام بی لیاقت و بی تدبیر عربستان سعودی عملکرد و چهره وهابیت را به جهان نشان داد.
حجت الاسلام موسوی همچنین به روز خانواده و تکریم از بازنشستگان اشاره کرد و گفت: هر کس فضیلت و مقام یک سالخورده را به خاطر سن و سالش بشناسد و او را مورد احترام قرار دهد ، خداوند متعال وی را از هراس و نگرانی روز قیامت ایمن می دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.