×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 
به گزارش عصر سلماس : سرهنگ فریدون نوری روز پنجشنبه در مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه سلماس افزود: تجارب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حاصل جانفشانی های شهداست و بازنشستگان سپاه به عنوان پیشکسوتان با تجربیات ارزشمند نبرد با دشمنان اسلام، با تبعیت از ولایت فقیه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی اظهار کرد: در طول 36 سال که از پیروزی انقلاب عظیم و شکوهمند اسلامی می گذرد، دشمنان همواره از حماقت های خود بر علیه اسلام و مردم غیور ایران اسلامی در سایه بصیرت مردم پشیمان شده اند ولی همچنان به شیطنت و دسیسه های خود علیه انقلاب و نظام ادامه می دهند.
وی ادامه داد: امروز دشمنان تا بن دندان مسلح نظام اسلامی در میدان نبرد جنگ سخت در سایه قدرت معنویت ما شکست خورده اند و با تمام قوا وارد یک نبرد پیچیده شیطانی به نام جنگ نرم بر علیه ایران اسلامی با هدف ایجاد اختلاف با عناوین مختلف مذهب و زبان در صفوف مسلمین شده اند.
سرهنگ نوری اضافه کرد: امروز نبرد ما با دشمنان درعرصه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم که مهمترین دغدغه مقام عظمای ولایت است، می باشد.
وی گفت: جهاد ما با دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در میدان تحریم هاست و ملت بصیر ایران اسلامی با بصیرت الهی خود خوب می دانند که با تمسک به اسلام ناب محمدی(ص) که همان اسلام حقیقی است و در سایه تبعیت از ولایت فقیه، شکست همه طراحی ها و سناریوهای دشمنان حتمی و قطعی است.
نوری همچنین از برگزاری گردهمایی بازنشستگان سپاه کشور در آذربایجان غربی در نیمه دوم امسال خبر داد و افزود: این همایش که در زمینه های مختلف ورزشی خواهد بود درآبان ماه برگزار می شود.
حجت الاسلام سیدعلی سیدنظری مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه سلماس نیز در این مراسم گفت: بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پیشکسوتان جهاد و شهادت آئینه تمام نمای ایمان به خدا و بصیرت هستند.
وی اظهار کرد: بازنشستگان مجموعه ای هستند که با شجاعت و خودباوری خود در تمام صحنه های نبرد حق علیه باطل با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی و سخت افزاری بیشترین و مهمترین پیروزی ها را عاید نظام اسلامی کردند.
وی افزود: بازنشستگان از خدمت در اسلام و در مسیر الهی باز نمی مانند و می توان گفت پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانش آموزان حقیقی مکتب سالارشهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) هستند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.