×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هیچ جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد

به گزارش عصر سلماس ، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس با تبریک ماه مبارک رجب به اهمیت ،فضلیت و اعمال آن گفت: ماه رجب به عنوان نخستین ماه در فصل نیایش ،هنگامه قرب به ذات اقدس ربویی و بهره گیری بیشتر از معنویات ،خودسازی و ارتباط با خداوند بزرگ است .
وی خاطرنشان کرد: وجود برخی اعیاد و میلاد ائمه اطهار(ه ) و بویژه میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه (ع)و حضرت علی (ع)و همچنین اعتکاف و ایام البیض بر اهمیت آن افزوده است .

امام جمعه سلماس ضمن قدردانی از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران در حمله موشکی به مواضع تروریست ها، بیان کرد: رزمندگان سپاه از خوزستان برای زدن ادلب و از موشک نقطه‌زن ‌استفاده کردند و با این اقدام می خواهیم بگوییم اسرائیل بداند این موشک تا آنجا که هستی می‌رسد و اگر دست از پا خطا کنی ما پای کار هستیم.

وی اظهار کرد: این عملیات ثابت کرد که هیچ جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد و آنها در صورت انجام هر اقدام کور تروریستی باید منتظر موشک‌های دقیق ایرانی باشند که آنها را به دام انداخته و به سزای اعمالشان خواهد رساند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان سلماس همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: در ایام باقی مانده تا انتخابات باید همه خود را آماده کنیم تا این رویداد مهم در کشور ما با مشارکت آحاد مردم برگزار شود.

حجت الاسلام طباطبایی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات خواست تا زمینه مشارکت آحاد مردم در انتخابات را فراهم کنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.