×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست بصیرتی جهاد تبیین در سلماس

به گزارش عصر سلماس؛ نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین به همت بسیج جامعه پزشکی سلماس با حضور دکتر ثانی مدیر شبکه بهداشت، حجت الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه در سپاه سلماس، جمعی از کارکنان و بانوان شاغل در واحدهای تابعه شبکه بهداشت و درمان سلماس در محل سالن جلسات مرکز خدمات جامع سلامت صمدزاده برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس در ابتدای جلسه ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت: اینجانب ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان در این واقعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و آحاد ملت ایران اسلامی و خانواده شهدای این حادثه تسلیت عرض نموده و صبر و اجر از درگاه خداوند سبحان برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

دکتر ثانی در ادامه به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند.

دکتر ثانی در خاتمه گفت: جهاد تبیین مختص به گروه خاصی و یا موضوع خاص نبوده بلکه مربوط به کل جامعه و همه موضوعات می باشد و از همه انتظار داریم به موضوع جهاد تبیین و بصیرت افزایی بپردازند.

حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس نیز ضمن محکومیت حادثه تلخ تروریستی کرمان گفت: اقدام ناجوانمردانه تروریست‌های وابسته به استکبار و صهیونیسم در ایجاد انفجار در مسیر زائران گلزار شهدای کرمان و شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیزمان در سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی قلب ها را متالم گرداند و خباثت دشمنان جمهوری اسلامی ایران را باری دیگر آشکار کرد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس با اشاره به مکتب سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: حاج قاسم یک سرباز بود و امروز تبدیل به یک مکتب شد و امروز در مکتب حاج قاسم سربازانی امثال ایشان تربیت می شوند که هرکدامشان می توانند یار و یاوری برای مستضعفین و سرباز واقعی برای ولایت باشند.

حجت الاسلام رضایی در ادامه ضمن تقدیر از برگزاری نشست بصیرتی، جهاد تببین افزود: اهمیت و جایگاه تبیین برای همگان روشن است و در شرایط فعلی جهاد تبیین و مطالبه گری دو اصل و نیاز ضروری جامعه است.

حجت الاسلام رضایی در پایان بر لزوم هوشیاری و بصیرت در برابر هجمه ها و تبلیغات منفی تاکید کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.