×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش روحانیون شیعه،سنی و نخبگان در سلماس

به گزارش عصر سلماس؛ سرهنگ پاسدار سید کاظم میر کاظمی زاده فرمانده سپاه شهرستان سلماس ضمن عرض خیر مقدم گفت: شهرستان سلماس از شهر هایی است که عزیزان اهل تسنن و تشیع همه باهم از اول انقلاب تا به امروز برای ایران اسلامی جان به فدایش داده اند و در این غبار فتنه و تلاطم خصمانه دشمنان اسلام  و قرآن  همه ما  تا آخر در رکاب علمدار انقلاب خواهیم ماند.

وی در ادامه گفت: آگاهی و بصیرت چراغ راه برای روشن سازی در مقابل با تکفیری گری ، وهابیت و داعش و… است و استخراجات ما و تفاسیر برای آگاهی از طریق قرآن خواهد بود و باید بسیار مراقب این امورات باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد جلیلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در این مراسم گفت: ایران بعد از چهل سال لقمه‌ای نیست که آمریکا بتواند ببلعد و همانطور هم که دیدیم سیاست هایش که در کشور‌های دیگه از جمله عراق، عربستان، لیبی و… شکست خورده و از دست رفته، دشمن بصیرت ندارد و قدرت ایران را درک نکرده است.

وی افزود: دشمنان از هر مناسبت و موضوعی سواستفاده و دنبال توطئه هستند، ولی سر انجام با وحدتی که داریم کاری از پیش نمی برند ومردم هیچ وقت پشت این نظام و انقلاب را خالی نمیکنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در آخر افزود: همچنین در ادامه به عقلانیت و اشرافیت به مسائل در مدیریت پرداخت و گفت: همه ما باید پرستار اسلام باشیم و باید بدانیم چه چیزی را تحویل گرفته ایم و قرار است چه چیزی را تحویل بدهیم چراکه ما امروز نسبت به آیندگان مسئولیم. ما نسبت به جوانان مسئولیت داریم و باید احکام و مسائل شرعی توسط علما گفته شود لذا ما باید یک پرستاری جامع در اجتماع داشته باشم.

در پایان همایش از روحانیون و ماموستا های حاضر در مراسم تجلیل و به رسم یادبود لوایحی اهدا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.