×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

9604_729

جوان پرس : برابر گزارشات واصله مهندس علی اکبر عسگری مدیرعامل شهرک های صنعتی و رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات یازدهم بعد از دیداری که با حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در تهران داشته، آرام و بی سروصدا از سمت خود استعفا داده تا خود را برای کاندیداتوری از یکی از حوزه های سلماس یا ارومیه آماده کند.

از سویی پیش بینی میشود در هفته پیش رو سیف اله مطلبی فرماندار میاندوآب نیز برای کاندیداتوری از سلماس ، از سمت خود استعفا خواهد داد تا تنور انتخابات در حوزه ای که سالها در انحصار مرحوم علی اکبر آقایی بود، داغ تر شود.

اما آنچه مشهود است رقبای اصلی در سلماس عبارتند از ؛ ۱- حاج محسن مافی با گرایشات مستقلانه و اعلام شعار اطاعت از مقام معظم رهبری و حمایت ازدولت تدبیر و امید (( وفاق و همدلی با دولت و ملت)). ” توضیحا تنها کاندیدای مطرح که در همایش ۲۴ خرداد حامیان تدبیر و امید سالن اجتماعات اداره ارشاد حضور داشت . “

۲-سیف اله مطلبی با گرایش اصلاح طلبی

۳- رسول جلایر نامزد چندین دوره با گرایشات اصولگرایی

۴-غلامحسین عماری با گرایش اصولگرایی

۵-مجید آقازاده با گرایش اعتدال گرایی

۶-کریم بایرامی با گرایش اصولگرایی

۷- خلیل مهدی پور با گرایش اصولگhرایی

۸-مهندس عسگری در صورت نامزدی از سلماس و ارومیه با گرایش اصلاح طلبی .

به نقل از ندای سلماس ؛ هر چند نامزدان صندلی سبز به بیش از ۳۰ نفر می رسد ؛ این رسانه در روزهای آتی به بررسی هریک از نامزدان خواهد پرداخت.ضمنا تا این تاریخ بر اساس گمانه زنی های انجام شده مسعود حاج علیلو فرماندار اصلاح طلب سلماس هنوز به نتیجه قطعی بر حضور یا عدم حضور در ماراتن انتخابات نگرفته اما هر احتمالی وجود دارد که آن مرد بیاید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. اکبری

    با بررسی مختصر در اینترنت متوجه می شویم که دکتر کمال الدین رحمانی نسبت به سایر کاندیداهای احتمالی از نظر علمی و تجربی شناخته شده تر است ولی چرا به اسم آن اشاره نشده است! جای بسی شک و تعجب وجود دارد.
    ۱٫ صاحب کرسی استادی ۲٫ تنها کاندیدای احتمالی دارای مدرک دکتری ۳٫ مدیرعامل شرکت های مختلف ۴٫ مورد وثوق کارفرآینان ملی ۵٫ مشاور پروژه های مختلف کشور ۶٫ سخنران علمی در کنفرانسهای معتبر در کشورهای آلمان، مالزی، کره جنوبی و … ۷٫ مدیر گروه و ایجاد کننده دوره دکتری در دانشگاه آزاد تبریز۸ . مولف چندین جلد کتاب در زمینه مهندسی صنایع و مدیریت ۹٫ مشاور سازمان شمال غرب کشور در سرمایه گذاری خارجی ۱۰٫ پژوهشگر برتر دانشگاه، شمال غرب کشور و کشور در سالهای مختلف ۱۱٫ فردی با تفکرات اصلاح طلبی و اعتدالی ۱۲ . بانی مدل های نوین در جذب سرمایه گذاری شهری با همکاری شهرداری های مختلف کشور

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.