×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس پاسداشت ارزشهای والای ایران اسلامی است

اخبار سلماس

مراسم تجلیل و تکریم سراسری از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در شهرستان سلماس با حضور خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از مسئولان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر سلماس، فرمانده سپاه شهرستان سلماس در این مراسم اظهار داشت: تجلیل از ایثارگران و جانبازان، به منزله پاسداشت ارزشهای والای این کشور است چرا که این افراد با تقدیم جان و اهدای قسمتی از وجودشان از این کشور و مملکت دفاع کردند.

سرهنگ پاسدار میر کاظم میر کاظمی زاده افزود: دوران دفاع مقدس به حق رخداد بزرگی در تاریخ معاصر کشور ما محسوب می شود.

وی ادامه داد: نظام الهی ما تنها با اتکا به خود ونگاه به قدرت درونی مردم همچنین معنویت و آموزه های دینی و تاسی از فرهنگ عاشورایی در مقابل تمام دنیا ایستاد.

این مقام مسئول اظهار داشت: یادآوری دفاع مقدس یادآوری حماسه شهدا؛ ایثارگری ملت سلحشور ایران و امداد غیبی الهی بود که در کنار تمام رذالت ها و ظلمهای صورت گرفته توسط جهانیان ملت ایران محکم استوار ایستاد و مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه سلماس تصریح کرد: کسانی که به دنبال بر اندازی نظام ما بودند نه تنها به هدف شوم خود نرسیدند بلکه به عینه دیدند سر سپرده آنها یعنی صدام خونخوار به زباله دان تاریخ پیوست تا این نظام بالنده تر از گذشته شود و روز به روز توسعه پیدا کند.

میرکاظمی زاده خاطر نشان ساخت: امروز اگر می بینیم فکر و ایدئولوژی انقلاب در جهان گسترش یافته و گرایش مردم جهان به اسلام بیش از پیش شده است به برکت جنگی بود که دشمن به راه انداخت و به نفع ما شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.