×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش عصر سلماس : مهندس علی اکبر عسکری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی به منظور شرکت در ماراتن انتخابات مجلس استعفا داد.

رئیس ستاد دکتر روحانی در استان روز پنجشنبه ۲۱ خردادماه درخواست استعفای خودرا به استانداری آذربایجان غربی تسلیم نمود و بدین ترتیب شائبۀ کاندیدا شدن ایشان که مدتها نقل محافل مختلف بود، صحت یافت.

البته بحث داغ کاندیداتوری ایشان در شهرستان سلماس هم نقل محافل بود.
از اقدامات ایشان در مدت مدیریت در شرکت شهرکهای صنعتی می توان به افزایش سهم بودجه استانی تخصیصی به شرکت شهرکهای صنعتی اشاره نمود. این رقم در سال ۹۲ ، ۷۰۰ میلیون بود که در سال جاری به ده میلیاردتومان رسانده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. mojtaba

    ایشان و آقای مطلبی تنها اصلاح طلبانی هستن که شانس پیروزی از سلماس رو دارن. آقای عسگری اگر از ارومیه نامزد بشه بعید میدونم رای بیاره

  2. ناصر

    هزار سال دیگه هم عسگری نمی تونه از سلماس رای بیاوره مطلبی می تونه ولی عسگری محاله

  3. lpln

    نظام الدین برزگری نیز استارت کاندید شدن در انتخابات در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در حوزه سلماس را زد و رسماً اعلام آمادگی نمود.
    بیوگرافی: آقای نظام الدین برزگری در سال ۱۳۳۱ در شهرستان سلماس آذربایجان غربی متولد شد.تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در شهرستان سلماس گذرانید.او فارغ التحصیل در رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه تبریز و فوق لیسانس مدیریت دولتی در سال ۱۳۷۶ از مرکز آموزش مدیریت دولتی میباشد.
    ایشان یک دوره ده ساله ( سالهای ۱۳۶۱تا ۱۳۷۱) را در وزارت بازرگانی با عنوان ( معاون بازرگانی استان آذربایجان شرقی) در سالهای جنگ تحمیلی و با مسئولیت کمیته تدارکات جنگ و زارت بازرگانی آن استان را در کارنامه خود داشته و سپس از سال ۱۳۷۱ به اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران آذربایجان شرقی با عنوان معاون استاندارد منتقل میگردد. او پس از ۳سال راهی آذربایجان غربی شده و با عنوان مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی تا سال ۱۳۷۸ به ساختن ساختمانهای اداری و آزمایشگاههای مربوطه مبادرت می ورزد. مشارالیه مجددا به توصیه آقای مهندس دوست حسینی رئیس موسسه استاندارد وقت راهی آذربایجان شرقی شده و بمدت ۵ سال مدیر کل استاندارد آن استان بوده ودر این دوره تکمیل و تجهیز آزمایشگاههای منطقه شمالغرب کشور در آذربایجان شرقی را عهده دار میگردد. اودر سال ۱۳۸۳ و بر اساس توصیه و تاکید آقای دکتر توفیق رئیس موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با سمت معاونت تحقیقات صنایع غیر فلزی موسسه در تهران منصوب میگردد.
    همزمان در سال دوم سرپرستی معاونت تحقیقات فلزی را نیز بعهده داشته است. ولی از ۲۴ مهرماه ۱۳۸۷ با حکم ریاست محترم جمهوری وقت به سمت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در آمده و مسئولیت فعلی ایشان در دولت تدبیر و امید معاون آقای شریعت‌مداری می باشند همچنین در وزارت نفت در خصوص استانداردسازی تجهیزات نفتی به عنوان مشاور فعالیت می نمایند.

  4. حاجی پور

    انتخابات پرشوری در سلماس پیش رو داریم. رویکرد کلی قشر جوانان تحصیل کرده ی شهر انتخاب فردی اصلاح طلب هست و این فرد میتونه آقای عسگری یا آقای مطلبی باشه. هر کدوم این عزیزان یا اصلاح طلبی دیگر حضور پیدا کنه حمایت قاطع ما دانشجویان رو خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.