×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 DSC_0532

به گزارش عصر سلماس به نقل از ایرنا :یعقوب حاجی حسنی روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سلماس افزود: جمع کل اعتبارات استانی و توازن منطقه ای سلماس در سال 95 به 277 میلیارد ریال رسیده است که این رقم در مقایسه با سال قبل رشد 18 درصدی را نشان می دهد.
وی با اعلام این که بیشترین میزان اعتبارات شهرستان در سال جاری مربوط به بخش های مسکن، صنعت و معدن و علوم پزشکی است، افزود: امسال برای تکمیل چهار طرح ندامتگاه، شبکه آب سدهای زولا و دریک و نیز تکمیل فاضلاب شهری سلماس 132 میلیارد ریال از این محل اختصاص داده شده است.
کارشناس معین و دبیرکمیته برنامه ریزی سلماس میزان اعتبارت ملی شهرستان را هم در سالجاری 107 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: بیشترین سهم این اعتبار مربوط به تکمیل بزرگراه سلماس به صوفیان، آبرسانی به شهرهای سلماس و تازه شهر و نیز بیمارستان جدید 200 تختخوابی است.
حاجی حسنی با اشاره به اجرای 88 طرح در شهرستان سلماس از محل اعتبارات استانی اظهار کرد: از این تعداد چهار طرح جدید،51 طرح مستمر و 33 طرح نیمه تمام است که طرحهای نیمه تمام با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تخصیص به موقع 160 میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
فرماندار سلماس هم در این جلسه با بیان اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان سلماس چهره این منطقه را در حوزه عمران شهری و روستایی دگرگون کرده است، اظهار امیدواری کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با تلاش و همکاری مسئولان شهرستان و استان در جهت رفاه و آسایش مردم و نیز عمران و آبادانی شهرستان گام های بلندی برداشته شود.
مسعود حاجی علیلو گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از طریق ادارات کل خود تلاش بیشتری در جذب اعتبار شهرستانی داشته باشند و با ارایه آمارهای دقیق در موعد مناسب و دفاع از طرح ها در جذب اعتبارت ملی موفق تر عمل کنند.
وی گفت: اولویت کاری برای هزینه کرد اعتبار اتمام طرح های نیمه تمام است و با سطح بندی و نیاز سنجی باید طرح هایی که جنبه عمومی و نیاز منطقه است، مقدم باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.