×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان، با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس از ماندگارترین یادگارهای امام خمینی(ره) در جهان اسلام است و امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را برای دادخواهی مظلومان فلسطین به عنوان روز قدس تعیین کرد.
وی افزود: روز قدس روز بین‌المللی مبارزه با رژیم صهیونیستی است، چرا که امروزه شاهد بیداری ملتها هستیم و در بسیاری از کشورهای اسلامی نیز راهپیمایی این روز بزرگ را برگزار می کنند.
امام جمعه سلماس با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی از تروریست ها در سوریه، عراق و یمن بیان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، به اسرائیل نشان دادند که تمام پلیدی های حاکمان این رژیم را می شناسند و خواستار از بین رفتن این رژیم هستند.
خطیب جمعه سلماس در ادامه با اشاره به سالروز حمله ددمنشانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران گفت: این اقدام از شاخص ترین جنایات آمریکا علیه ایران به حساب می آید که منجر به شهادت تعداد زیادی کودک زیر 12 سال، زنان و مردان بیگناه ایرانی و تبعه کشورهای مختلف شد.
حجت الاسلام موسوی افزود: دلایل آمریکا برای این جنایت مورد تمسخر مردم دنیا قرار گرفت و هرگز به خاطر آن از ملت ایران عذرخواهی نکرد که تمام این حرکات نشان دهنده این است که هیچ آرایشی نمی تواند چهره منفور این رژیم را زیبا کند.
امام جمعه سلماس با تاکید بر اتحاد و وحدت و همفکری در جامعه اظهار کرد: موفقیت و رستگاری جامعه انسانی در راستای همدلی و هم زبانی محقق می شود و خدای ناکرده هیچ کس نباید عامل تفرقه و اختلاف شود.
خطیب جمعه سلماس همچنین از مردم روزه دار خواست تا در روز عید فطر با پرداخت زکات فطره به کمک نیازمندان شتافته و از طریق کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی به این کار خداپسندانه مبادرت کنند.
نماز جمعه سلماس با حضور گسترده نمازگزاران روزه دار در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان اقامه شد.

                                                                                                                                                                                                                                  ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.