×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

عصر سلماس:شما کاربر گرامی می توانید سوژه های خبری خود را برای انتشار در پایگاه خبری عصر سلماس برای ما ارسال نمائید. لازم به ذکر است مطالب شما پس از تائید مدیریت سایت، منتشر می شود.

شهروندخبرنگار

شما کاربر گرامی می توانید سوژه های خبری خود را برای انتشار در پایگاه خبری عصر سلماس از طریق بخش تماس با ما و یا سامانه پیامکی ارسال نمائید.

لازم به ذکر است مطالب شما پس از تائید مدیریت سایت، منتشر می شود.

  1. اعتراض جمعی از مردم شهرستان چالدران

    با سلام
    نامه ی واصله از یک شهروند مظلوم از شهرستان مرزی چالدران
    (( با سلام
    احتراما به استحظار می رساند در مورخه ۱۲ خرداد ۹۵ بنده همسرم را جهت معاینه و مداوا به نزد متخصص زنان واقع در چالدران برده و با وجود پرداخت حق ویزیت و اتظار بیش از دو ساعت، متاسفانه در کمال ناباوری به صورت اهانت آمیز به بهانه اینکه چرا در مرحله قبلی چرا به نزد ایشان مراجعت ننموده ایم از ویزیت و مداوای وی خودداری نمودند وحتی با التماس و درخواست های مکرر بسیار زیاد به هیچ وجه حاضر به ویزیت نشدند و ما را از مطب خارج نمودند(( بیرون انداختند)).و به لحاظ ضرورت معاینه و مداواهمسرم با مشکل مواجه شده است….))
    شهرستان چالدران از فقیرترین شهرستان های اذربایجان غربی است و تنها یک متخصص زنان دارد و مردم از سر ناچاری به آن متخصص که در اعمال خود بدنام و اهمال کار است مراجعه میکنند.وی که درامد نجومی دارد با بدترین و اهانت بارترین اشکال بیماران رو به بیرون از درمانگاه بیمارستان دولتی بیرون می اندازد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.