×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 سرهنگ جعفر علیزاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ایجاد امنيت پايدار را مستلزم تعامل و همکاري پليس، سازمان ها، نهادها و مردم دانست و گفت: بحمدالله در استان آذربایجان غربی به واسطه تلاش تمامی سازمانها و دستگاهها مشکلات امنیتی چندانی نداریم.

وی افزود: امسال 37 اقدام برای کاهش جرائم در حوزه استحفاظی آذربایجان غربی انجام شده است که اگر سازمان ها و نهادهای مرتبط نیز در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند می توان با اقدامات موثرتر وضعیت موجود را از این نیز مطلوب تر کرد.

رئیس پلیس پیشگیری آذربایجان غربی از کاهش 17 درصدی آمار سرقت در آذربایجان غربی طی 8 ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: این درحالی است که هیچ افزایشی در نیروی انسانی و تجهیزات پلیس در این مدت صورت نگرفته است.

علیزاده عمده مشکل موجود در آذربایجان غربی را مربوط به نزاع و درگیری های خیابانی دانست و گفت: ب مردم آذربایجان غربی از فرهنگ عمومی بالایی برخوردار هستند اما در حوزه رانندگی به دلیل برخی مسائل ترافیکی و شیوه رانندگی شاهد نزاع ها و درگیری های خیابانی در این زمینه هستیم و رتبه نخست جرایم در این استان مربوط به حوزه مذکور است.

اروم نیوز

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.