×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر سلماسسردار نعمان غلامی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اشتغال و اقتصاد مقاومتی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سلماس اظهار کرد: عزم و اراده جدی بسیج در ایجاد یک حرکت انقلابی و موثر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است و با توجه به این که امروزه در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان هستیم و دشمنان انقلاب اسلامی برای اینکه جلوی حرکت انقلاب را بگیرند، در همه زمینه ها تلاش می نمایند، این اراده مردمی بسیار قوی تر در حال گسترش است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به خوبی درخشیدند و در عرصه های اقتصادی و فرهنگی نیز در مقابل نقشه های دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و الهی جمهوری اسلامی ایران در مباحث اقتصادی با اقتدار می ایستند.

وی عنوان کرد: کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی از مطالبات مردم می باشد که دشمنان نظام برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام از حوزه تحریم ها و مشکلات اقتصادی تلاش بسیار زیادی انجام میدهند ولی با رهبری های عالمانه مقام معظم رهبری بعنوان دلسوزترین جایگاه برای مردم و کشور، جهاد اقتصادی و شکوفایی در این عرصه متوقف نخواهد شد.

سردار غلامی افزود: تاکنون یک جهاد اقتصادی واقعی در چرخه شکوفایی کشور ایجاد شده و دشمنان دریافته اند این نظام را با پیوند مستحکمی که با مردم دارد، نمی توانند با تحریم، تهدید و ارعاب از پای درآورند.

وی بیان کرد: جنگی که هم اکنون در بیرون از مرزهای کشور اتفاق افتاده، جنگ با نظام جمهوری اسلامی برای جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه است و در همین حال در حوزه اقتصادی هم در یک جنگ تمام عیار حضور داریم که عملی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری برای پیروزی در این حوزه بسیار موثر است.

وی افزود: امروز جنگ اقتصادی همانند هشت سال دفاع مقدس نیازمند تلاش و کمک همگانی است که سازمان بسیج سازندگی نیز با کمک به ایجاد کارگاههای اشتغال زایی، تولیدی و صنایع تبدیلی توانسته است نقش بسیار موثری را ایفا نماید.

سردار غلامی به نقش ترویجی بسیج در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی اشاره کرد و گفت: در استانی مانند آذربایجان غربی بایستی با توجیه تاثیرات مثبت مکانیزاسیون کشاورزی به عموم فعالین این عرصه، چالش های موجود به سرعت حل شود.

وی گفت: ورود بسیج به عرصه اقتصاد مقاومتی در امتداد و ادامه حرکت مردمی کمک به نظام اسلامی است و نیروی بسیج در حوزه های مختلف نقش ترویجی و حمایتی را ایفا می کند که با توجه به دسترسی و گستردگی شبکه مخاطبان مردمی می تواند به همه دستگاههای متولی در تحقق اقتصاد مقاومتی هم کمک بسزایی نماید.

آذرپیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. سید

    سلام آقا جان به تلفنت جواب بده

    • ایرج

      سلام ، هر تماسی باشه در خدمتتون هستیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.