×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرداخت ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور

به گزارش عصر سلماس به نقل از صدا و سیما ؛ حجت الاسلام هرمز در دیدار با امام جمعه  سلماس، افزود: تلاش می‌کنیم زکات جمع آوری شده برای توانمندسازی نیازمندان به کار گرفته شود.

او  با بیان اینکه سیاست‌های کلی کمیته امداد بر توانمندسازی مددجویان است، گفت: خودکفایی مددجویان و اتخاذ راهکاری که خانوار‌ها را در گردش اقتصاد یاری دهد در اولویت این نهاد قرار دارد.

مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد با بیان اینکه تأمین هزینه‌های معیشتی، حمایتی و توانمندسازی نیازمندان در اولویت است، اظهار کرد: ۹۰ درصد زکات جمع آوری شده به مصارف فوق می‌رسد.

حجت الاسلام هرمز بیان اینکه ۱۰ درصد مابقی در بخش‌های عمرانی روستا‌های محروم کشور هزینه خواهد شد، افزود: کمک به تأمین هزینه تحصیل، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، ساخت طرح‌های عام المنفعه و تأمین جهیزیه از دیگر موارد هزینه کرد زکات است.

او همچنین گفت: در آذربایجان غربی هم ۲۲میلیارد تومان زکات جمع آوری شده که از این میزان ۴میلیارد تومان به حساب کمیته امداد امام واریز شده است .

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه سلماس هم گفت: مردم نیکوکار این شهرستان هم در  سال گذشته ۴میلیارد و ۲٠٠میلون تومان پرداخت کرده اند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.