×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 8 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اولین سالگرد شهید امنیت و یادواره شهدای امنیت پایدار برگزار شد

به گزارش عصر سلماس؛ در این مراسم که با حضور آحاد مردم ، مسئولین و اعضای شورای تامین اداری برگزار شد سید کاظم میر کاظمی زاده  فرمانده سپاه  شهرستان سلماس ضمن عرض تسلیت اولین سالگرد این شهید والا مقام گفت: چیزی که دشمن را به لرزه در میاورد چنین مجالسی می باشد و باعث افتخار است که شیعه،سنی،عشایر،شهری،نظامی،ارتشی،سپاه، بسیج و مسئولین شهرستان همگی پای انقلاب حاظر هستند.

وی گفت:پارسال اگر چنین روزی را به یاد بیاوریم قدر امنیت را به خوبی لمس می کنیم که کشور در اثر تهاجمات ترکیبی دشمن دچار نا آرامی  شد و از این شهر و سراسر ایران اسلامی جوانمردانی خود را سپری برای مردم قرار دادند و در مقابل دشمنان مجهز و ناجوانمرد  ایستادند و به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و جانشان را در راه اسلام ، قرآن و امنیت شما مردم عزیز فدا و به شهادت رسیدند. شهید رحیم صحابی متعلق به اسلام و انقلاب است و تا تاریخ است شهیدان مثل ستاره خواهند درخشید.

درادامه این یادواره حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام جمعه شهرستان سلماس گفت: همه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و راه شهیدان را ادامه دهیم و همواره جهاد تبیین را در اولویت قرار داده ودر مقابل رسانه امپراطوری دروغ های دشمن بایستیم ،دشمنی که جای مظلوم و ظالم را در رسانه ها برعکس میکند .

حجت الاسلام طباطبایی در ادامه افزود: دشمنان پارسال آمده بودند ، بلاهایی که امروز بر سرمردم بی گناه غزه می آورند بر سر ما اجرا کنند و آنطور نبود که بخاطر حجاب و حقوق بشر باشد چرا که آنها همان هایی هستند که جنایات وحشیانه را در غزه به راه انداختن و شهدایی مثل صحابی ها با نثار خون خودشان امنیت را به کشور ما برگرداندند.

انتهای پیام/

خبرنگار : سجاد کاظمی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.