×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره برداری از ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه خبری عصر سلماس، دکتر امیر شهسوار -مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی- در بازدید از پروژه های عمرانی با اعلام این خبر در ادامه بیان داشت: در هفته دولت، پروژه های عمرانی به بهره برداری رسیده بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال می باشد.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی افزود: ۱۲ پروژه عمرانی و زیر ساختی در قالب شبکه توزیع برق، شبکه روشنایی، جدول گذاری و زیر سازی آسفالت معابر و نوار های حفاری، احداث واحدهای کارگاهی و ایستگاه پمپاژ و خط انتقال و جمع آوری فاضلاب می باشد.

 

دکتر شهسوار تکمیل زیر ساخت ها و رفع نواقص را امری مهم بر شمرد و اذعان داشت: تا زمانی که زیر ساخت ها به صورت کامل به بهره برداری نرسند، پایش و شناسایی نقاط ضعف و کمبودها در زیرساخت های شهرک های صنعتی با مشکلاتی مواجه می گردد.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی تصریح کرد: همگان بر این باورند که زنگ صنعتی شدن استان نواخته شده است که این مهم به همت شبانه روزی استاندار و معاونین محترم ایشان می باشد که پیشرفت عظیمی در صنعت استان و جذب سرمایه گذار شاهد هستیم لذا ما نیز بر خود وظیفه می دانیم با تکمیل زیر ساخت ها شرایط را برای استقرار صنعتگران و سرمایه گذاران مهیا نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.