×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اصل مردمی بودن در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در ادارات حفظ شود

به گزارش عصر سلماس، جعفر ذوالفقاری امروز در جلسه شورای فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به تاکید دولت سیزدهم بر انقلابی و مردمی بودن فعالیت های دستگاه‌های اجرایی، افزود: ترویج معیارها و شاخص‌های انقلابی و فرهنگی در دستگاه‌های دولتی، بازآفرینی و تسریع شود.

وی همچنین با تاکید بر نوآوری در نشر و ترویج آیین های مذهبی در جامعه، خاطرنشان کرد: مناسبت های مذهبی به بهترین شکل ممکن و با تبلیغات صحیح، در جامعه و بخصوص دستگاه‌های دولتی اجرا و ترویج شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی به استفاده از ظرفیت علما و اندیشمندان در حوزه‌های مذهبی و فرهنگی نیز اشاره کرده و یادآور شد: برای ایام محرم برنامه ریزی درست شده و دستگاه‌های مختلف وحدت رویه داشته و تولید محتوا برای این ایام را در دستورکار داشته باشند.

وی همچنین بر ضرورت اقامه نمازهای جماعت در ادارات تاکید کرده و افزود: مدیران دستگاه ها برای حضور در بین کارکنان در نمازهای جماعت برنامه ریزی کنند و از برگزاری جلسات در وقت نماز جماعت پرهیز نمایند.

در این جلسه اعضای شورای فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی برنامه های پیشنهادی را درخصوص مناسب های مذهبی و فرهنگی پیش رو ارائه کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.