×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستان سلماس برای جهت اصلاح دو نقطه حادثه خیز جاده‌ای و برخورد با خاطیان دستور داد

به گزارش عصر سلماس؛ ناصر عتباتی در پی وقوع تصادف شدید روز یکشنبه (چهارم تیرماه) در محور گردنه قوشچی و فوت پنج نفر از شهروندان، طی دستوری به دادستان عمومی و انقلاب سلماس بررسی دقیق، فنی و کارشناسانه موضوع و علل حادثه را خواستار و برخورد قاطع قانونی و قضایی با ترک فعل کنندگان مرتبط با حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را خواستار شد.

وی با ابراز تاسف از حادثه دلخراش تصادف خودرو سمند و کمپرسی که موجب فوت تمامی سرنشینان خودروی سمند شده است، گفت: با خانواده متوفیان ابراز همدردی و برای مرحومین علو درجات را مسئلت دارم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با یادآوری تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برای اصلاح دو نقطه حادثه خیز جاده‌ای توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، گفت: از دادستان سلماس خواسته شد ضمن ورود جدی و قاطع به موضوع در صورت احراز ترک فعل و قصور در انجام وظیفه برخورد لازم قانونی با خاطیان معمول و نتیجه ظرف ۴۸ ساعت اعلام کند.

عتباتی در پایان تاکید کرد: امنیت جانی مردم در هر مکانی اولویت اصلی دستگاه قضایی است و در این خصوص هیچگونه مماشات و سهل انگاری پذیرفته نیست و برخورد جدی با خاطیان به عمل خواهد آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.