×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان سلماسی

رئیس کمیته امداد امام خمینی سلماس از توزیع بیش از۱۵۰۰بسته گوشت قربانی بین فقرا و نیازمندان سلماسی توسط کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

مهدی خضرلو درگفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید قربان گفت:  در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و نیز با همراهی مردم عزیز و نوعدوست، امام جمعه ، اصحاب رسانه و مسئولین سلماس امسال ۱۵۷۰بسته گوشت قربانی بهمناسبت عید سعید قربان بین نیازمندان نقاط شهری و روستایی این شهرستان توزیع شد.

خضرلو بیان کرد: ۱۴مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد نیز درسطح شهرستان اقدام به ذبح قربانی وتوزیع گوشت درمناطق تحت پوشش مراکز نموده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سلماس با اشاره به سنت حسنه قربانی کردن در روستای ایسسی سو از توابع بخش مرکزی این شهرستان گفت: به همت یک مرکز نیکوکاری، امروز در این روستا ۸ راس گاو قربانی شده و بیش از چهار تن گوشت این قربانی ها در قالب ۴۰۰۰ بسته یک کیلویی بین فقرا و نیازمندان خود روستای ایسسی سو و نیز روستاهای دهستان کناربروژ و بعضی نقاط شهر سلماس توزیع شد.

وی افزود: باوجود وضعیت اقتصادی و تنگناهای معیشتی موجود، مقدار قربانی اهدایی و گوشت توزیعی بین نیازمندان سلماسی نسبت به سال گذشته رشد حدود۳برابری داشته که در این ‌راستا لازم است از حسن اعتماد و تعامل مردم نوعدوست و فعالیت خداپسندانه اصحاب رسانه شهرستان جهت جذب حداکثری این کمک‌ها کمال قدردانی را کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.