×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 

DSC09210

به گزارش عصر سلماس: جواد سعید نیا رئیس شورای اسلامی شهر سلماس با اعلام این خبر اظهار داشت: عصر امروز با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی شهرسلماس در محل جلسات این شورا که برای تصمیم گیری در مورد شهردار تشکیل شده بود استیضاح محمد رحیمی شهردار رای نیاورد و از آنجا که استیضاح بر اساس قانون به شش رای نیاز داشت شهردار با کسب پنج رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر در مقابل چهار رای مخالف استیضاح در سمت خود ابقا شد.
رئیس شورای اسلامی شهرسلماس پس از پایان جلسه در گفتگو با عصر سلماس با بیان اینکه ساختن شهر نیازمند برنامه و مدیریت همه جانبه است اضافه کرد: شورا یک مجلس محلی بوده واعضای شورا افراد فرهیخته ای هستند که بطور مستقیم از سوی مردم انتخاب می شوند.

سعید نیا وجود اختلاف سلیقه بین اعضای شورا را امری بدیهی دانست و افزود: درتمام دوران عمر شورا اختلاف سلیقه بین اعضا وجود داشته و البته این اختلاف باعث ارتقای کار شورا و شهرداری شده است.

وی گفت : طبق قانون شهردار در سمت خود ابقا شده و ما به قانون تمکین می کنیم و شورا مایل است کارهای مردم در اسرع وقت انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سلماس ادامه داد : اعضای شورا با انسجام هرچه بیشتر و با همکاری شهردار در توسعه و آبادانی بیش از پیش شهر سلماس و مرتفع نمودن مشکلات و معضلات آن نهایت تلاش خود را بکارگیرند.

این مسئول در پایان گفت : این از وظایف شورای شهر است که نسبت به سرنوشت شهر احساس مسئولیت کند ودر مواقع لازم از شهردار پاسخ بخواهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.