×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

81717484-70091489به گزارش عصر سلماس : حسین فروزان روز چهازشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بسته بودن مرز بازرگان رد کرد، افزود: به دنبال حمله به یک دستگاه کامیون ایرانی در مسیر شهر دغوبایزید به ایغدیر ترکیه که منجر به آتش سوزی این وسیله نقلیه شد، اخباری منبی بر مسدود شدن مرز بازرگان منتشر شد که این موضوع کذب بوده و جریان عبور و مرور خودروهای داخلی و خارجی از طریق این مرز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اتفاقاتی در داخل ترکیه روی داده که منجر به آسیب دیدن برخی هموطنان شده و از طریق مراجع ذیربط نیز در حال پیگیری است اما این چنین نیست که این مرز متشنج به نظر برسد و تردد مرزی دچار وقفه شود.
فروزان اضافه کرد: تمام مرزهای کشور به بهترین نحو تحت کنترل است و هر رویدادی در آن طرف مرز نیز برای تصمیم گیری مناسب رصد می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: نیمه شب گذشته به مدت چند ساعت مرز از طرف ترکیه بسته شد تا بتوانند اوضاع را تحت کنترل درآورند اما امروز گمرک بازرگان به عنوان بزرگترین گمرک زمینی کشور کار عادی خود را انجام داده و مشکلی در مورد تردد خودروهای باری وجود نداشته است.
پیش از این نیز شاهین علیزاده فرماندار شهرستان ماکو در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، از عادی بودن رفت و آمد در گمرک بازرگان خبر داده بود.
گمرک بازرگان به عنوان شاه راه ترانزیت کالا و مسافر میان ایران و ترکیه و همچنین کشورهای اروپایی و آسیای میانه و آسیا است و همه ساله هزاران کامیون ایرانی و خارجی از طریق آن تردد می کنند.ک3
1905/**1613

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های فارسی یا تورکی باشند منتشر نخواهند شد.