تاریخ انتشار : شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۴:۵۲

برداشت از حساب مشتریان و پاسخ روابط عمومی

برداشت از حساب مشتریان و پاسخ روابط عمومی

با توجه به امکان عدم اطلاع برخی از مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت ، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام به انصراف از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده (۵۰۰۰۰ ریال ) به حساب آنان برگشت داده خواهدشد. نفت ما “نوشت:صبح دیروز(جمعه هشتم خرداد ماه ۹۴) بانک ملی در

با توجه به امکان عدم اطلاع برخی از مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت ، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام به انصراف از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده (۵۰۰۰۰ ریال ) به حساب آنان برگشت داده خواهدشد.

نفت ما “نوشت:صبح دیروز(جمعه هشتم خرداد ماه ۹۴) بانک ملی در اقدامی نادر و غیر اخلاقی اقدام به برداشت پول از حساب مشتریانش کرد.
بانک ملی که با اختلاس سه هزار میلیاردی و فرار مدیر عامل سابقش (خاوری) به کانادا اعتبار چندین ساله اش را نزد مردم و مشتریانش از دست داده بود اینبار نیز در اقدامی بی سابقه مبلغ ۵۰ هزار ریال از حساب مشتریانش برداشت کرد.
این مبلغ به عنوان خدمات ماهانه ساپتا یا همان ارسال پیامک بدون اطلاع رسانی قبلی و کسب اجازه از صاحبان حساب برداشت شده است!

پاسخ روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص کسر آبونمان ارسال پیامک به مشتریان
با توجه به کسر مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی ایران در چند روز اخیر، جهت آگاهی مشتریان و تنویر افکار عمومی درخصوص جزئیات و نحوه کسر مبلغ یادشده مواردی به شرح ذیل اعلام می گردد:
مبلغ مزبور از حساب مشتریانی کسر گردیده است که بر اساس اطلاع رسانی قبلی که طی چندین نوبت از طریق رسانه های ارتباطی مختلف اعم از ارسال پیامک – سایت بانک و جراید کثیرالانتشار صورت گرفته بود ، در بازه زمانی تعریف شده انصراف خود را از دریافت این سرویس اعلام ننموده و تمایل به دریافت پیامک برای تمامی عملیات بانکی خود را کما فی السابق داشته اند .
بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۳ مبلغ ۲۴ میلیارد تومان هزینه ارسال پیامک به اپراتورها پرداخت نموده و این مبلغ برای سال ۱۳۹۴ حدود ۵۰ میلیارد تومان برآورد گردیده است که بدلیل هزینه بالای این خدمت جهت برقرار ماندن آن و برخورداری مشتریان بانک از این سرویس، تصمیم گرفته شد مشابه تعدادی از بانکها ، این سرویس در دو سطح عمومی و ویژه دسته بندی و سرویس عمومی بصورت رایگان به مشتریان ارائه گردیده و برای سرویس ویژه که شامل ارسال پیامک برای تمامی عملیات بانکی مشتریان می باشد، آبونمان سالانه به مبلغ ۱۰۰۰۰۰ ریال در دو نوبت ( هر نوبت ۵۰۰۰۰ ریال) اخذ گردد.
بر همین اساس از ابتدای سال جاری الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا، طی چندین نوبت اطلاع رسانی گردیده و بازه زمانی مشخصی جهت اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد که در دوره یاده شده ۴۹۶۰۰ نفر از مشتریان خدمت انصراف خود را اعلام نمودند و خدمات ویژه ارسال پیامک برای آنها غیر فعال گردیده و از این پس فقط عملیات برداشت با مبالغ با اهمیت برای آنها ارسال می گردد.
شایان ذکر است با توجه به امکان عدم اطلاع برخی از مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت ، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام به انصراف از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده (۵۰۰۰۰ ریال ) به حساب آنان برگشت داده خواهدشد.
بدیهی است این اقدام درجهت ایجاد امکان برای بانک ملی جهت توسعه فعالیتهای بانکداری الکترونیکی و موبایل بانک برای مشتریان عزیزمی باشد.

واما اشاراتی به پاسخ مبهم بانک ملی

۱-هیچ گونه اطلاع رسانی قبلی در این مورد انجام نشده است.

۲-این خدمات در سایر بانک ها به صورت رایگان انجام می شود و یا با کسب اجازه از مشتری این مبلغ نقدا دریافت می شود ونه به صورت خود مختار و آنهم صبح یک روز تعطیل.

۳- در جوابیه روابط عمومی بانک ملی به هزینه ارسال پیامک اشاره شده اما به درامد یک شبه بانک اشاره نشده است.(مبلغ ۵ هزار تومان درهر نوبت از حساب بیش از ۸ میلیون نفر بابت هزینه خدمات پیامکی کسر شده که ۴۰ میلیارد تومان در هر نوبت سود نصیب این بانک دولتی می کند).
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.